De jongerencampagne boort weer een nieuw publiek aan: de 5e keer dat de campagne loopt op sociale media levert bijna 25 miljoen impressies op. Dat is meer dan de 4e 'flight', van november 2023.
In de maanden maart en april konden jongeren op sociale media voor het derde jaar op rij onze campagnefilmpjes tegenkomen in hun gesponsorde posts op de socials. In de loop der tijd voegden we nieuwe content toe, maar de formule is nagenoeg ongewijzigd gebleven. Dat blijkt ook onnodig, want de resultaten van deze 5e flight spreken weer voor zich. Doordat de doelgroep zich steeds vernieuwt, blijft het bereik hoog met bijna 25 mln impressies via YouTube, TikTok, Snapchat en Google. De jongeren reageren goed op de campagnevideo’s en verdiepingsfilms; uit cijfers blijkt dat ze bereid zijn langere video-content te bekijken.
- Benieuwd naar de campagnefilmpjes? Je vindt ze hier
- De verdiepingsfilmpjes kijk je hier
Nieuwe video's
Bij de volgende flight - die gepland staat in het najaar -, gaan we twee nieuwe verdiepingsvideo's toevoegen. We zoomen hierbij in op beroepen in de infra, namelijk betontimmerman en vakman GWW. Op die manier geven we de praktische beroepen de aandacht die ze verdienen en brengen we meer balans aan tussen de video's in de bouw en infra. Eind juni waren de opnames, dankzij de inzet en bijdrage van medewerkers van K_dekker bouw en infra.

Het resultaat delen we uiteraard later met je.